środa, 8 lipca 2009

początek

Witajcie. No to dorobiłam sie własnego bloga, a to za namową pwenej Osoby. 

Będę tu bezwstydnie pokazywać moje różnorakie dzieła, dziełka i dziełeczka, wypisywać różniaste treści, szkoda tylko że nie wiem za bardzo jak sie to robi, no ale czas najwyższy sie nauczyć, podobno na naukę nigdy nie jest za późno.

Na początek co nieco o mnie. Jestem kobietą, żoną, matką dwójki cudownych dzieciaków: Szymka (5 lat) i Emilki (7 m-cy). W nielicznych wolnych chwilach zasiadam w fotelu z szydełkiem w ręce i dłubę różne rózności. Szydełkuję od niedawna, wcześniej jakos tak...nie bardzo miałam ochotę, dopiero kiedy w moim życiu pojawiła sie Emilka "wzięło mnie" na całego. Szydełkowanie to dla mnie sposób na odstresowanie się i przede wszystkim na "zajęcie rąk".

Zapraszam do oglądania i komentowania

1 komentarz:

Goście

O mnie

Jednym zdaniem: żona, matka i wariatka :-). Lubię dłubać jak sie okazuje nie tylko szydełkowo, wiem że nie wszystkim sie to moje dłubanie podoba, ale co tam....i tak będę to robić.